fredag den 18. januar 2013

Psykedeliske Rejseberetninger [TRAILER]


Inspireret af Sebastian Wernicke's TEDTalk "1000 TEDTalks, 6 words" og mit ønske og min lyst igennem længere tid til at beskrive mine mange psykedeliske rejser vil jeg ligge ud med en "teaser-trailer" .... 

Jeg har valgt at starte med 6 af mine første psykedeliske rejser.
Rejser som hver især har været af omvæltende eller katalyserende karakter, rejser der har gjort en enorm forskel i mit tilværelse....

7. maj 2010, mit første svampetrip, Spids Nøgenhat, sammen med en ven.
En drøm i en drøm, i en drøm.

24. september 2010, mit første LSA-trip, Hawaiian Baby Woodrose (frø), sammen med to venner.
Jeg er dig og du er mig.

12. oktober 2010, mit første ayahuasca trip, Mimosa H., sammen med to venner.
Livet, det kosmiske teater. 

18. oktober 2010, mit første meskalin trip, Peruvian Torch, sammen med en ven.
Giv slip og elsk.

21. oktober 2010, mit andet svampe trip, Psilocybe Cubensis (Cambodian), sammen med to venner.
Du skaber din verden... Hele tiden.

13. november 2010, mit andet LSA trip, Hawaiian Baby Woodrose (frø), sammen med en ven.
Fremtiden ligger i dig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar